Každý týden přidávám nové umělecké dílo. Jsou to věci, na kterých zrovna pracuji, případně starší ještě nezveřejněné díla.
Dívka s broží je typický příklad použití grafiky v keramice. Na podkladu grafického rastru je vybudován plošný motiv hlavy, který je malován engobami. Reliéf je vypálen na teplotu 1150°C.
V poslední době pracuji v keramickém reliéfu s rozdílnou smrštitelností dvou keramických hmot, které různým způsobem kombinuji a tím získávám žádanou kompozici prasklin (samozřejmě zde hraje i dosti výraznou roli náhoda).
Kompozici pak následné dokončuji barvením engobou a glazurami. Keramické kompozice se tak blíží spíše keramické grafice nebo keramickým obrazům.
Reliéfy, na kterých teď pracuji, jsou založeny na principu řádu prvků a jejich porušování. Geometrické rytmy zpracované grafickou technikou tisku z výšky a převedeny do trojrozměrného prostoru pomocí keramiky. Porušení těchto rytmů je vytvořeno keramickou hmotou o jiné roztažnosti, než je namodelován podklad. Tím vzniká napětí v horní vrstvě, která začíná praskat.
Je jenom na výtvarníkovi, aby upřesnil praskání hmoty směrem, který potřebuje.